Hej världen , jag mår bra ;D

Hej ällä sötnosar!  :)

Skolan i dag va chill men ändå så jävla onödig , men de får man ta :)
Efter skolan gick ja hem och kollade om ja hade kommit in (preliminärt) på skolan :) JAAAAG KOM IN PÅ ALLA :D:D - linnea jag är glad ^^. Efter de gick jag hem till alex och hon hjälpte mig att göra om bloggen lite tack gmn <3  :)
Efter ett tag gick jag till solna c med berry & hennes mamma, hon skulle kolla klänning till ett bröllop , hon hittade en klänning från S.A.L.T , men ja vet inte om hon ska ha den på brölloppet :)

Just nu sitter ja och lyssnar musik och ska snart gå ut , så fort pius träning är klar :)
Hoppas eran dag också har varit bra :)

PUSS,PUSS /MSC
 HEJ VÄRLDEN ! JAG MÅR BRA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0