Ringer inte klockan ?

Hej bloggish !
Ganska soft skoldag i dag asså :)
Eller den började med att jag försov mig( hhaa duktiga malin) och kom till andra lektionern som var so ;) 
Den började med läxförhör som gick bra :)

Dagen fortsatte med lunch och sen ännu en lektion (engelska)
På set skulle mitra å jag prata med 6b , de blev lyckat men gud vad tjejerna kan prata haha ;)
Hade möte kl 3 som vanligt , sen drog jag hem
På kvällen gick jag en hyffstad lång promenad med min lilla
fjemo :) mys mys

Nu sitter jag och kollar christine och väntar på att premiären av LOST ska börja
Sov gott allihop när ni nu ska sova  ;) hihih
  
                                          
Puss Puss / MSC




                                                                                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0