S.I.C.K

Hellu sötnosar !

Så var man sjuk igen då :/ fan. Asså om ja inte blir frisk innan helgen så döööör jag .
Sjuk : Förkyld, hosta och lite feber.
Dagen var ju inte den bästa men ändå ganska skön, vaknade typ kl 12 :P
sen hela dagen har ja bara kollar på tv och filmer (som jag redan har sätt 5 hundra miljoner gånger )
 lite booring men.
 Jag ska inte skriva så mkt i dag , eftersom ja inte mår bra så har ja inte direkt kraften att göra de :/
Hoppas eran dag har varit bra , och sov gott sötnosar, när ni nu ska sova.

PUSS; PUSS / MSC

( ingen bild idag :/ )

Kommentarer
Postat av: Arvid!

hej själv sötnos :D<3

jag ska göra dig frisk! :D för du får inte dö ;) då dör jag <333 pusss på dig msc :D <3

2009-03-31 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0