Halloj alla :P

Halloj alla :D
Har inte blivigt ngt bloggande under typ hela den här månaden :/ det har hänt så mkt ,
Jag har fyllt år
Min syster har fyllt år
Festande
Shoppande
Varit med kompisar (utomhus) och inte inne vid datan ,  vädret är ju skit fint :D

Jag fyllde år den 16 maj :) min födelsedag var toppen. Mamma och emma väckte min på morgonen och sjöng och ja fick paket :) En ipod nano , morgonrock, thomas sabo smycke, pengar och en aik halsduk :) På dagen var jag å några ute och hade picknick :) alex hade bakat en tårta :P sen på kvällen var de lite festande utomhus :) de va skit nice :D

Just nu har ja inget mer att skriva , men ja lovar att ja ska börja blogga mer :D

Puss på er  / MSC


Kommentarer
Postat av: Elina

Fin bild som målad:)

2009-06-02 @ 13:25:24
URL: http://justtoffee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0